1. #106
    Slurry Pumper
    Slurry Pumper's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 06-18-18
    Posts: 2,282
    Betpoints: 6578

    It's a 3 - 0 blow out so far. If there is no scoring by half time I'm gonna pass out in my rocking chair.

  2. #107
    2daBank
    2daBank's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 01-26-09
    Posts: 89,009
    Betpoints: 78

    Quote Originally Posted by U2.5 View Post
    pass was wide to be fair. Hard to catch that one
    Terrible throw. Nothing new, unreal someone drafted this lame instead of Watson and has a job.

  3. #108
    Slurry Pumper
    Slurry Pumper's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 06-18-18
    Posts: 2,282
    Betpoints: 6578

    Quote Originally Posted by U2.5 View Post
    live total is 27.5 if you're feeling brave, and under is -120 lol
    The way both teams are moving the ball, I'm incline to try the over with a little pizza cash.

  4. #109
    krk1030
    krk1030's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-13-08
    Posts: 17,587
    Betpoints: 4389

    On what planet is that a touchdown?

  5. #110
    Kermit
    My Finger Smells Like Pork
    Kermit's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 09-28-10
    Posts: 31,822
    Betpoints: 1300

    Stepped out of bounds.

  6. #111
    PAULYPOKER
    I slipped Tricky Dick a hit of LSD!
    PAULYPOKER's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 12-06-08
    Posts: 36,588

    Quote Originally Posted by 2daBank View Post

    I got 1st half and game under and also teased both sides w under. Bears +13/under 46.5, rams pk/ u45.5.
    That's how to really put the odds in your favor........

  7. #112
    U2.5
    U2.5's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 02-21-14
    Posts: 1,953
    Betpoints: 3222

    that's a toucback LOL

  8. #113
    d2bets
    d2bets's Avatar SBR PRO
    Join Date: 08-10-05
    Posts: 38,388
    Betpoints: 8007

    That's a touchback. Ball was coming out before he stepped out and before he broke the plane. Through the endzone for a touchback.

  9. #114
    krk1030
    krk1030's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-13-08
    Posts: 17,587
    Betpoints: 4389

    Almost a tocuhback

  10. #115
    deadphish
    deadphish's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 09-24-11
    Posts: 2,590
    Betpoints: 6120

    i think he fumbled it before he stepped out...touch back...Bears ball.
    but i'm routing for the TD

  11. #116
    krk1030
    krk1030's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-13-08
    Posts: 17,587
    Betpoints: 4389

    Quote Originally Posted by d2bets View Post
    That's a touchback. Ball was coming out before he stepped out and before he broke the plane. Through the endzone for a touchback.
    If he steps out with semi possession isn't the play dead?

    Like if you touch a fumble while standing out of bounds.

  12. #117
    krk1030
    krk1030's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-13-08
    Posts: 17,587
    Betpoints: 4389

    Wtf if that's a fumble it should be a tocuhback

  13. #118
    d2bets
    d2bets's Avatar SBR PRO
    Join Date: 08-10-05
    Posts: 38,388
    Betpoints: 8007

    Seemed to me like the ball went on the inside of the pylon.

  14. #119
    2daBank
    2daBank's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 01-26-09
    Posts: 89,009
    Betpoints: 78

    Quote Originally Posted by U2.5 View Post
    that's a toucback LOL
    Wtf. They ruled he fumbled but not a touchback? That not right.

  15. #120
    deadphish
    deadphish's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 09-24-11
    Posts: 2,590
    Betpoints: 6120

    awesome for my bet...sucks for my DFS

  16. #121
    Slurry Pumper
    Slurry Pumper's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 06-18-18
    Posts: 2,282
    Betpoints: 6578

    Yeah I got the under but I think the call was correct. Now I need the bears to take up the rest of the half move the ball down
    the field and miss the 20 yard field goal .

  17. #122
    2daBank
    2daBank's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 01-26-09
    Posts: 89,009
    Betpoints: 78

    Quote Originally Posted by Slurry Pumper View Post
    Yeah I got the under but I think the call was correct. Now I need the bears to take up the rest of the half move the ball down
    the field and miss the 20 yard field goal .
    I ainít too worried bout under but not sure how they rule it a fumble and still give rams possession? That donít make sense to me. Either you rule he stepped out or he fumbled and it a touchback. You canít say it was a fumble and rams ball, makes no sense. I donít really care how they call it just do it right.

  18. #123
    U2.5
    U2.5's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 02-21-14
    Posts: 1,953
    Betpoints: 3222

    Quote Originally Posted by 2daBank View Post
    I ain’t too worried bout under but not sure how they rule it a fumble and still give rams possession? That don’t make sense to me. Either you rule he stepped out or he fumbled and it a touchback. You can’t say it was a fumble and rams ball, makes no sense. I don’t really care how they call it just do it right.
    yeah I saw a touchback. It is what it is. sure that helps under, but I guess you can't fumble forward? seems like i've seen touchbacks occur like that before.

  19. #124
    2daBank
    2daBank's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 01-26-09
    Posts: 89,009
    Betpoints: 78

    Quote Originally Posted by U2.5 View Post
    yeah I saw a touchback. It is what it is. sure that helps under, but I guess you can't fumble forward? seems like i've seen touchbacks occur like that before.
    The only way you can fumble out of endzone is fumbling forward by definition or it would be a touchdown. These refs retarded. Nfl a joke. Under plenty safe, ainít no offensive explosion happening here.

  20. #125
    U2.5
    U2.5's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 02-21-14
    Posts: 1,953
    Betpoints: 3222

    Quote Originally Posted by 2daBank View Post
    The only way you can fumble out of endzone is fumbling forward by definition or it would be a touchdown. These refs retarded. Nfl a joke. Under plenty safe, ain’t no offensive explosion happening here.
    first thing I thought was how funny it is they can't score a TD on a walk in because they fumbled for touchback. I thought that was a lock for a call.

  21. #126
    krk1030
    krk1030's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-13-08
    Posts: 17,587
    Betpoints: 4389

    Bears take every drive into rams.territory and can't score.

    Under porn

  22. #127
    deadphish
    deadphish's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 09-24-11
    Posts: 2,590
    Betpoints: 6120

    Quote Originally Posted by 2daBank View Post
    The only way you can fumble out of endzone is fumbling forward by definition or it would be a touchdown. These refs retarded. Nfl a joke. Under plenty safe, ain’t no offensive explosion happening here.
    they mark the ball where it goes out of bounds while in the air or on ground...right? it was a borderline call from the angle i saw

  23. #128
    U2.5
    U2.5's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 02-21-14
    Posts: 1,953
    Betpoints: 3222

    2h total is 20 for those greedy SOB's out there lol

  24. #129
    2daBank
    2daBank's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 01-26-09
    Posts: 89,009
    Betpoints: 78

    Quote Originally Posted by deadphish View Post
    they mark the ball where it goes out of bounds while in the air or on ground...right? it was a borderline call from the angle i saw
    I believe that correct.

    To me I thought he was very close to scoring before he stepped out so if they in fact ruled he fumbled before stepping out I thought ball broke the plain, all it gotta do touch goalline. End of day doesnít much matter to me, 1st half under cashes. Game under gonna cash, rams/under teaser gonna cash. I might miss bears/under teaser, could be close. Played this lot of ways. Lol.

  25. #130
    2daBank
    2daBank's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 01-26-09
    Posts: 89,009
    Betpoints: 78

    Quote Originally Posted by U2.5 View Post
    2h total is 20 for those greedy SOB's out there lol
    Only way Iíd play it is over, Iím not into taking way shittier line than before start. Want no part of trying to middle tho. Iím good.

  26. #131
    U2.5
    U2.5's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 02-21-14
    Posts: 1,953
    Betpoints: 3222

    Quote Originally Posted by 2daBank View Post
    I believe that correct.

    To me I thought he was very close to scoring before he stepped out so if they in fact ruled he fumbled before stepping out I thought ball broke the plain, all it gotta do touch goalline. End of day doesn’t much matter to me, 1st half under cashes. Game under gonna cash, rams/under teaser gonna cash. I might miss bears/under teaser, could be close. Played this lot of ways. Lol.
    bears TT U16.5 looks like a lock, but i took game total instead. should have bet both lol

  27. #132
    2daBank
    2daBank's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 01-26-09
    Posts: 89,009
    Betpoints: 78

    Quote Originally Posted by U2.5 View Post
    bears TT U16.5 looks like a lock, but i took game total instead. should have bet both lol
    Told you to go ahead and bet it, lol

  28. #133
    krk1030
    krk1030's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-13-08
    Posts: 17,587
    Betpoints: 4389

    Puss boy punting.

    Gashing them all night and can't get a rooster length On 4th down?

  29. #134
    2daBank
    2daBank's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 01-26-09
    Posts: 89,009
    Betpoints: 78

    Quote Originally Posted by krk1030 View Post
    Puss boy punting.

    Gashing them all night and can't get a rooster length On 4th down?
    Great for me but I agree. His offensive genius was greatly overrated.

  30. #135
    krk1030
    krk1030's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-13-08
    Posts: 17,587
    Betpoints: 4389

    Bears past the 30 again.

    Nothing will go well now

  31. #136
    krk1030
    krk1030's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-13-08
    Posts: 17,587
    Betpoints: 4389

    Cohen!

  32. #137
    U2.5
    U2.5's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 02-21-14
    Posts: 1,953
    Betpoints: 3222

    Quote Originally Posted by krk1030 View Post
    Cohen!
    u on da bears?

  33. #138
    2daBank
    2daBank's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 01-26-09
    Posts: 89,009
    Betpoints: 78

    Quote Originally Posted by krk1030 View Post
    Cohen!
    Wtf was that linebacker doing? Ball went right past his head, lol

  34. #139
    U2.5
    U2.5's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 02-21-14
    Posts: 1,953
    Betpoints: 3222

    as long as they take half a quarter to score tds we are golden on the under

  35. #140
    2daBank
    2daBank's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 01-26-09
    Posts: 89,009
    Betpoints: 78

    They should just start running clock during commercials, lol

First 1234567 Last
Top