1. #71
    ByeShea
    ByeShea's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 06-30-08
    Posts: 7,467
    Betpoints: 9568

    Quote Originally Posted by Mac4Lyfe View Post
    Your post is one of the reasons PT Barnum said "there's a sucker born every minute"
    The good news for you is that Barnum Bailey Circus is now hiring sad clowns.

    Now you can get paid for being a sad clown, instead of it costing you money.



    Don't worry, it can still be a beautiful world.
    Last edited by SBR Jonelyn; 05-13-16 at 04:43 PM. Reason: image does not exist

  2. #72
    ThaTopMoron
    Body-Bags
    ThaTopMoron's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 04-30-10
    Posts: 25,391
    Betpoints: 3815

    Quote Originally Posted by You mad bro View Post
    Gonna bury you fukkkkkerssssss
    didn't play this shitty game

    nice call tho, bet a lot of people had Tampa and bet them live

    also avoided that shitty Steelers game

    still tho, my homerism cost me 2 units on the Colts

    trying to make it back up on Serena currently and just got 1 unit back on first half over 23.5 packers game!

  3. #73
    You mad bro
    You mad bro's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 01-15-12
    Posts: 16,641
    Betpoints: -24

    Quote Originally Posted by ThaTopMoron View Post
    didn't play this shitty game

    nice call tho, bet a lot of people had Tampa and bet them live

    also avoided that shitty Steelers game

    still tho, my homerism cost me 2 units on the Colts

    trying to make it back up on Serena currently and just got 1 unit back on first half over 23.5 packers game!
    Another posted winner .. Thanks bro

  4. #74
    Mac4Lyfe
    Mac4Lyfe's Avatar SBR PRO
    Join Date: 01-04-09
    Posts: 46,198
    Betpoints: 8669

    Good call...
    Quote Originally Posted by Darkside Magick View Post
    Jetsssssssssssssss

  5. #75
    gambler705
    gambler705's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 11-04-11
    Posts: 376
    Betpoints: 841

    Quote Originally Posted by lemart5 View Post
    Its gonna be a Bucs slaughter .21 first half points atleast for the Bucs.
    jackasses like u that keep sportsbooks open to pay me

  6. #76
    ThaTopMoron
    Body-Bags
    ThaTopMoron's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 04-30-10
    Posts: 25,391
    Betpoints: 3815

    Quote Originally Posted by You mad bro View Post
    Another posted winner .. Thanks bro
    good job!

    Serena... after looking like she wanted to destroy my day... ended up putting me back into the positive for the day!!!

    Ready to rumble with the Giants game. I have over 39 pending to clean up a 3 team 10 pt teaser on it so far... what side should I play?

  7. #77
    Darkside Magick
    High Priest of the Qliphoth
    Darkside Magick's Avatar SBR PRO
    Join Date: 05-28-10
    Posts: 12,379

    G men ML
    175 pts

    3-QUESTION
    SBR TRIVIA WINNER 12/01/2022


  8. #78
    You mad bro
    You mad bro's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 01-15-12
    Posts: 16,641
    Betpoints: -24

    Quote Originally Posted by ThaTopMoron View Post
    good job!

    Serena... after looking like she wanted to destroy my day... ended up putting me back into the positive for the day!!!

    Ready to rumble with the Giants game. I have over 39 pending to clean up a 3 team 10 pt teaser on it so far... what side should I play?
    Idk man im a boys fan .. Never really bet my team lol

  9. #79
    BennyBigNuts
    BennyBigNuts's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 04-16-12
    Posts: 8,701
    Betpoints: 1078

    J-e-t-s
    JETS
    JETS
    JETS
    JETS
    Good call sir

  10. #80
    KingJD31
    KingJD31's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 11-04-11
    Posts: 8,167
    Betpoints: 7035

    Fukin right big nuts

  11. #81
    BennyBigNuts
    BennyBigNuts's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 04-16-12
    Posts: 8,701
    Betpoints: 1078

    Quote Originally Posted by KingJD31 View Post
    Fukin right big nuts
    Hey King, good to see you back brah

    What you think of our Knicks this year? I loved the Bargaini move. Small move but I think he will fit in huge with this kind of offense.

    Gonna be some huge hype playing the Nets now.
    Looking forward to another exciting season at least.

First 123
Top