1. #1
    bigboydan
    bigboydan's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-10-05
    Posts: 55,425

    Maui Invitational starts on tomorrow

    talk about a stacked field in this tourny.

    Arizona
    Arkansas
    Connecticut
    Gonzaga
    Kansas
    Maryland
    Michigan State
    Chaminade

  2. #2
    dacanesrule74
    dacanesrule74's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 10-12-05
    Posts: 59

    michigan state sucks! they got blown out by 22 last night by hawaii

  3. #3
    bigboydan
    bigboydan's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-10-05
    Posts: 55,425

    the zags i think has a good chance in this tourny.

  4. #4
    rm18
    Update your status
    rm18's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 09-20-05
    Posts: 22,291
    Betpoints: 207814

    Does anyone have a line for Chaminade/MSU?

  5. #5
    onlooker
    TRD
    onlooker's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-10-05
    Posts: 36,572
    Betpoints: 5509

    Quote Originally Posted by rm18
    Does anyone have a line for Chaminade/MSU?
    I havent seen one yet RM18.

  6. #6
    BuddyBear
    Update your status
    BuddyBear's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-10-05
    Posts: 7,233
    Betpoints: 4805

    Quote Originally Posted by dacanesrule74
    michigan state sucks! they got blown out by 22 last night by hawaii

    If MSU basketball does the same crap as MSU football this year I'll be one sad buddybear :an_cry:

  7. #7
    rm18
    Update your status
    rm18's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 09-20-05
    Posts: 22,291
    Betpoints: 207814

    they probably will underachieve, but still they won't miss the tournament, and I like their chances to go all the way in April

  8. #8
    bigboydan
    bigboydan's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-10-05
    Posts: 55,425

    tom izzo will have his team in the tourny again this year. but, it's gonna be another one of those 18-10 bubble type seasons for michigan st. IMO

  9. #9
    beater
    beater's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 09-23-05
    Posts: 6

    Michigan St Bashing

    I think there's a bit to much Michigan St bashing going on... Although they did look bad against Hawaii, 4 starters had to come out of the game in the second half when Hawaii was making there big run due to cramps... Paul Davis had cramps and he came out of the game 2 other times from injuries... And Hawaii is not an easy place to play, a couple of years ago they had the 3rd longest home winning streak in the country. Hawaii has been to the post season 4 out of the last 5 times so its not like there some weak low major school. And they had nearly a packed house for the game.

  10. #10
    bigboydan
    bigboydan's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-10-05
    Posts: 55,425

    Quote Originally Posted by rm18
    Does anyone have a line for Chaminade/MSU?
    still haven't seen anything yet RM. hopefully they will have a line posted tomorrow somewhere though. if anyone is gonna have on line on it. i'd say 5dimes would.

  11. #11
    pags11
    pags11's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-18-05
    Posts: 12,264

    yeah, this is a great field...MSU will still be legit this year...it's gonna be awesome watching basketball all week...

  12. #12
    bigboydan
    bigboydan's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-10-05
    Posts: 55,425

    espn coverage all day tommorw. you gotta love it

  13. #13
    onlooker
    TRD
    onlooker's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-10-05
    Posts: 36,572
    Betpoints: 5509

    Quote Originally Posted by bigboydan
    espn coverage all day tommorw. you gotta love it
    I do. I dont work Mondays, and no OT today.

  14. #14
    pags11
    pags11's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-18-05
    Posts: 12,264

    starts at 11:30 AM PST tommorrow?...

  15. #15
    onlooker
    TRD
    onlooker's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-10-05
    Posts: 36,572
    Betpoints: 5509

    Quote Originally Posted by pags11
    starts at 11:30 AM PST tommorrow?...
    Yep, starting with the MSU/Chaminade game.

  16. #16
    bigboydan
    bigboydan's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-10-05
    Posts: 55,425

    Arizona vs Kansas matchup will be very interesting to watch. with all those freshman on the jayhawks team this year. i'm really curious what type of talent level the jayhawks have this year.

  17. #17
    JoshW
    JoshW's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-10-05
    Posts: 3,431

    Quote Originally Posted by bigboydan
    Arizona vs Kansas matchup will be very interesting to watch. with all those freshman on the jayhawks team this year. i'm really curious what type of talent level the jayhawks have this year.
    If anyone likes AZ get it now. 5s are gone and I think 5.5 will be gone soon.

  18. #18
    BuddyBear
    Update your status
    BuddyBear's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-10-05
    Posts: 7,233
    Betpoints: 4805

    Quote Originally Posted by onl˛ˇker
    I do. I dont work Mondays, and no OT today.
    Damnit i have class...the most useless and boring class ever. Let's just hope MSU comes through in the clutch tomorrow.

  19. #19
    JoshW
    JoshW's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-10-05
    Posts: 3,431

    Quote Originally Posted by lakerfan
    If anyone likes AZ get it now. 5s are gone and I think 5.5 will be gone soon.
    LMAO, there is no 5.5 now, but there is a lot of 5 and 4.5. Went the other way, bad call on my part.

  20. #20
    pags11
    pags11's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-18-05
    Posts: 12,264

    Chaminade played MSU tough for about a half...this game should be good...Maryland vs. the Zags...

  21. #21
    onlooker
    TRD
    onlooker's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-10-05
    Posts: 36,572
    Betpoints: 5509

    Michigan State 89
    Chaminade 67

    MSU will face the winner of the Maryland/Gonzaga game.

  22. #22
    bigboydan
    bigboydan's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-10-05
    Posts: 55,425

    this tourny is shaping up to be one best ones i've seen in years, after last nights MSU/zags game. that game was incredible, it took 3 OT's to decide a the winner. that game is probly gonna be the game of the year in college hoops this year. because, i doubt anyones gonna top that preformance giving by both those teams last night.

  23. #23
    pags11
    pags11's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-18-05
    Posts: 12,264

    yeah Dan, this has been an awesome tourney...can't wait for the Great Alaska Shootout...

Top