1. #1
    KiDBaZkiT
    September 2021 POTM
    KiDBaZkiT's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 10-20-09
    Posts: 15,335
    Betpoints: 962

    Hey SKIDDERD, GAYJgold, and Crap4lyfe

    Pirates/Mets und 6.5 game 2



    3 useless lying slapdikks.

  2. #2
    Booya711
    Big Dikk Energy
    Booya711's Avatar SBR PRO
    Join Date: 12-20-11
    Posts: 27,073
    Betpoints: 7121

    Mods….ban this piece of shit….this bitch kidbaz is fukking worthless

  3. #3
    RudyRuetigger
    Leave of absence until March Madness
    RudyRuetigger's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-24-10
    Posts: 65,214
    Betpoints: 43


  4. #4
    Booya711
    Big Dikk Energy
    Booya711's Avatar SBR PRO
    Join Date: 12-20-11
    Posts: 27,073
    Betpoints: 7121

    This guy talks gay and tranny shit all day but we all know he was sukking dikk in jail so he wouldn’t get his ass beat

  5. #5
    SamsNCharge99
    5x POTM. 2x Video maker of the year
    SamsNCharge99's Avatar SBR PRO
    Join Date: 10-22-08
    Posts: 41,314
    Betpoints: 5494


  6. #6
    Booya711
    Big Dikk Energy
    Booya711's Avatar SBR PRO
    Join Date: 12-20-11
    Posts: 27,073
    Betpoints: 7121

    Come back in this thread you fukking pussy

  7. #7
    Booya711
    Big Dikk Energy
    Booya711's Avatar SBR PRO
    Join Date: 12-20-11
    Posts: 27,073
    Betpoints: 7121

    Saloon this whore shit

  8. #8
    Snowball
    Snowball's Avatar SBR PRO
    Join Date: 11-15-09
    Posts: 29,693
    Betpoints: 6152

    undercard in the making on the vitter vs Donk headliner

    booya vs kidbaz

  9. #9
    Booya711
    Big Dikk Energy
    Booya711's Avatar SBR PRO
    Join Date: 12-20-11
    Posts: 27,073
    Betpoints: 7121

    Quote Originally Posted by Snowball View Post
    undercard in the making on the vitter vs Donk headliner

    booya vs kidbaz
    Kidbaz has no chance

  10. #10
    jjgold
    jjgold's Avatar SBR PRO
    Join Date: 07-20-05
    Posts: 394,888

    Houston Astros live

  11. #11
    vitterd
    vitterd's Avatar SBR PRO
    Join Date: 09-14-17
    Posts: 58,463
    Betpoints: 3673

    This guy is a clown show. He said 3 times he’s leaving the site. Why is he still here? Just go, nobody wants you to stay anyway.

  12. #12
    unde0087
    Did we win?
    unde0087's Avatar SBR PRO
    Join Date: 03-27-08
    Posts: 27,194
    Betpoints: 158

    Quote Originally Posted by Booya711 View Post
    This guy talks gay and tranny shit all day but we all know he was sukking dikk in jail so he wouldn’t get his ass beat
    Ya, have to agree 100% here. This guy is a complete clown. Three quick reasons why you might be a complete loser, 1) pretends to be a hard-core felon inmate. This I could go so many ways but I will just say you have to be a complete loser to want posters to know this, even if it was true, to think that is cool. 2) to make videos of a bottle of cologne and brag about it, like anyone here would give a fuk if you sprayed on yourself. I told KVB the other night this guy was definitely behind bars before but when he got out no one told him he should stop acting like a 14 year old because that is how prison is. 3) when all you can talk about is beating someone up at around age 40, you are a fukin loser. No one cares man.

  13. #13
    KiDBaZkiT
    September 2021 POTM
    KiDBaZkiT's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 10-20-09
    Posts: 15,335
    Betpoints: 962

    Winner

    Lol at bitchyea.

  14. #14
    KiDBaZkiT
    September 2021 POTM
    KiDBaZkiT's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 10-20-09
    Posts: 15,335
    Betpoints: 962

    Quote Originally Posted by Snowball View Post
    undercard in the making on the vitter vs Donk headliner

    booya vs kidbaz
    SKIDDERD won’t even show his bitch ass Rocky Dennis face and anyone down with him is straight up GARBAGE!!!!!!!!!!

  15. #15
    KiDBaZkiT
    September 2021 POTM
    KiDBaZkiT's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 10-20-09
    Posts: 15,335
    Betpoints: 962

    Quote Originally Posted by unde0087 View Post
    Ya, have to agree 100% here. This guy is a complete clown. Three quick reasons why you might be a complete loser, 1) pretends to be a hard-core felon inmate. This I could go so many ways but I will just say you have to be a complete loser to want posters to know this, even if it was true, to think that is cool. 2) to make videos of a bottle of cologne and brag about it, like anyone here would give a fuk if you sprayed on yourself. I told KVB the other night this guy was definitely behind bars before but when he got out no one told him he should stop acting like a 14 year old because that is how prison is. 3) when all you can talk about is beating someone up at around age 40, you are a fukin loser. No one cares man.
    Lol. Where do I even start with this? Nobody has ever said shit about being a hardcore felon inmate. You got all these dumb fukks on here talking about jail that have never been and I’m simply correcting them. Lol I talk gay shit all the time? You fukking weenies think jail is just some rape fest it’s absolutely pitiful how much tv you douche bags must watch. Never made a cologne video, ever. Took a pic of a $200 bottle of cologne cuz broke ass weenies on here think an annual $100 dollar donation is something special. I spend more on cologne on 90 days than you “pros” do in a year for PFR, political forum review. Also I act 14? Cuz I actually want bitchterd to show her face with that Mickey Mouse voice to verify who I’m going to beat the fukk down? What if that pathetic 4 bills fat fukk did, and then I didn’t show? Would that not be the all time burial? But nah we won’t see Rocky Dennis. I act 14? Bro you have a fukking Kermit the frog avatar BITCH!!!!


    How to get to SESAME STREET BITCH!!!!!!!


    Lol “booya711” gotta be the lamest handle on this site. Swaggy P and lol “booya” gotta be the only ones worse than mine.



    Lol “booya”. Lol more like POOSTAB


    ANYONE DOWN WITH LYING COWARD SKIDDERD IS A BITCH!!!!!!

  16. #16
    KiDBaZkiT
    September 2021 POTM
    KiDBaZkiT's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 10-20-09
    Posts: 15,335
    Betpoints: 962

    Lol

    KERMIT THE FUKKING FROG!!!!!!!!!


    Can’t make this shit up!!!!!!!!


    lol Kermit not giving a fukk?????
    Apparently that’s not true with the length of that post.



    Give us a soccer total to fade underwear7472829484

  17. #17
    KiDBaZkiT
    September 2021 POTM
    KiDBaZkiT's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 10-20-09
    Posts: 15,335
    Betpoints: 962

    Quote Originally Posted by Booya711 View Post
    Mods….ban this piece of shit….this bitch kidbaz is fukking worthless
    What plays did you post this weekend? Oh none? Just fingered your ass to SKIDDERD, cool QUEER KEEP TYPING JUST LIKE SHE DOES. BITCH!!!!!

Top