1. #1
    209 Life
    Off to BMR. Deuces
    209 Life's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 09-15-18
    Posts: 3,146
    Betpoints: 6750

    Video: UFC fighter Nate Diaz slaps reporter

    Stockton slapped!!!


  2. #2
    jjgold
    jjgold's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 07-20-05
    Posts: 388,190
    Betpoints: 10

    real tough guy lol

  3. #3
    El Nino
    October 2014 POTM
    El Nino's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 05-03-12
    Posts: 18,426
    Betpoints: 1868

    Well done, Nathan. Those Nelk guys are fukkin' cringe clowns.

  4. #4
    johnnyvegas13
    johnnyvegas13's Avatar SBR PRO
    Join Date: 05-21-15
    Posts: 25,658
    Betpoints: 1041

    He missed w the left but got him w the right ...

  5. #5
    pavyracer
    MOLON LABE
    pavyracer's Avatar SBR PRO
    Join Date: 04-12-07
    Posts: 82,059
    Betpoints: 1074

    What a punk.

  6. #6
    Thrilla
    Goater a Legend
    Thrilla's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 03-10-15
    Posts: 13,811
    Betpoints: 17711

    The bald UFC security guy in the back is like "wtf" losing his shit.

    Ya'll know who that is. He is slowly becoming a legend. Dana's favorite security guy.

    All great security guys are bald. Remember Steve from Jerry Springer? Yep

  7. #7
    jjgold
    jjgold's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 07-20-05
    Posts: 388,190
    Betpoints: 10

    Quote Originally Posted by Thrilla View Post
    The bald UFC security guy in the back is like "wtf" losing his shit.

    Ya'll know who that is. He is slowly becoming a legend. Dana's favorite security guy.

    All great security guys are bald. Remember Steve from Jerry Springer? Yep
    We are tough thats why
    Points Awarded:

    KiDBaZkiT gave jjgold 1 SBR Point(s) for this post.


  8. #8
    pologq
    When you are SBR you are SBR 4 Life
    pologq's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 10-07-12
    Posts: 19,849
    Betpoints: 5971

    Quote Originally Posted by jjgold View Post
    We are tough thats why
    jj make that into a shirt

  9. #9
    flyingillini
    flyingillini's Avatar SBR PRO
    Join Date: 12-06-06
    Posts: 41,216
    Betpoints: 2031

    was it staged?

  10. #10
    JIBBBY
    JIBBBY's Avatar SBR PRO
    Join Date: 12-10-09
    Posts: 82,779
    Betpoints: 11168

    Diaz brothers were always ghetto gang banging thugs down deep. This kind of behavior is to be expected.

    Both Nate and Nick would be running Meth labs in a trailer park if it weren't for MMA.

  11. #11
    funnyb25
    Go Get Laid Man!
    funnyb25's Avatar SBR PRO
    Join Date: 07-09-09
    Posts: 39,617
    Betpoints: 25847

    After watching video, this seems like a non-story

  12. #12
    DiggityDaggityDo
    DiggityDaggityDo's Avatar SBR PRO
    Join Date: 11-30-08
    Posts: 82,770
    Betpoints: 32054

    Quote Originally Posted by funnyb25 View Post
    After watching video, this seems like a non-story
    Yeah. Slapped the mic and slapped his hat.

  13. #13
    ChuckyTheGoat
    ChuckyTheGoat's Avatar SBR PRO
    Join Date: 04-04-11
    Posts: 30,485
    Betpoints: 27647

    Quote Originally Posted by pologq View Post
    jj make that into a shirt

  14. #14
    ChuckyTheGoat
    ChuckyTheGoat's Avatar SBR PRO
    Join Date: 04-04-11
    Posts: 30,485
    Betpoints: 27647


  15. #15
    DiggityDaggityDo
    DiggityDaggityDo's Avatar SBR PRO
    Join Date: 11-30-08
    Posts: 82,770
    Betpoints: 32054

    Chucky put this on a shirt

    Nomination(s):
    This post was nominated 1 time . To view the nominated thread please click here. People who nominated: Thrilla

  16. #16
    funnyb25
    Go Get Laid Man!
    funnyb25's Avatar SBR PRO
    Join Date: 07-09-09
    Posts: 39,617
    Betpoints: 25847

    For JJ


  17. #17
    ChuckyTheGoat
    ChuckyTheGoat's Avatar SBR PRO
    Join Date: 04-04-11
    Posts: 30,485
    Betpoints: 27647

    Very nice, Digg. If I make a shirt, I'll send you one.

    Should we add a "chin-strap" on that picture?

  18. #18
    KiDBaZkiT
    September 2021 POTM
    KiDBaZkiT's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 10-20-09
    Posts: 14,962
    Betpoints: 1291

    Quote Originally Posted by jjgold View Post
    real tough guy lol
    I mean he definitely is. That fight he won against McGregor he took an absolute fukking BEATING in the process.

  19. #19
    JIBBBY
    JIBBBY's Avatar SBR PRO
    Join Date: 12-10-09
    Posts: 82,779
    Betpoints: 11168

    Quote Originally Posted by funnyb25 View Post
    For JJ

    It would take a real set of balls to go along with the small pecker to wear that shirt out and around town all day long.. Lol!!


    That would be a good dare! For 50 bucks would anyone do it?

  20. #20
    kidcudi92
    W and Based Poster
    kidcudi92's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 12-14-11
    Posts: 15,434
    Betpoints: 1679

    Quote Originally Posted by jjgold View Post
    We are tough thats why
    We donít take shit

  21. #21
    eidolon
    USA
    eidolon's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 01-02-08
    Posts: 9,531
    Betpoints: 15766

    Quote Originally Posted by funnyb25 View Post
    For JJ

    Quote Originally Posted by JIBBBY View Post
    It would take a real set of balls to go along with the small pecker to wear that shirt out and around town all day long.. Lol!!


    That would be a good dare! For 50 bucks would anyone do it?
    Seems like a good bachelor party shirt for the future husband.

  22. #22
    slayer14
    slayer14's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 08-12-13
    Posts: 21,829
    Betpoints: 5959

    Will the reporter take this forward and file charges

  23. #23
    JIBBBY
    JIBBBY's Avatar SBR PRO
    Join Date: 12-10-09
    Posts: 82,779
    Betpoints: 11168

    These news reporters need to stand up for themselves when getting bitched slapped like that I say!


  24. #24
    KVB
    It's not what they bring...
    KVB's Avatar SBR PRO
    Join Date: 05-29-14
    Posts: 74,849
    Betpoints: 7576

    Quote Originally Posted by DiggityDaggityDo View Post
    Chucky put this on a shirt


  25. #25
    milwaukee mike
    milwaukee mike's Avatar SBR PRO
    Join Date: 08-22-07
    Posts: 26,906
    Betpoints: 7585

    Quote Originally Posted by JIBBBY View Post
    Diaz brothers were always ghetto gang banging thugs down deep. This kind of behavior is to be expected.

    Both Nate and Nick would be running Meth labs in a trailer park if it weren't for MMA.
    that's certainly true of a lot of mma fighters/boxers

    why would you get punched in the face for peanuts unless your life was crap

  26. #26
    Brandt Moat
    Brandt Moat's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 05-26-21
    Posts: 885
    Betpoints: 2878

    Fuzzy Frez with the Diaz video. I bet a lil Tickle guy like you would love to blow Nate while Nick rear ends ya. You fookn coock loving fook! Of course after ya curb stomp me...lol

  27. #27
    209 Life
    Off to BMR. Deuces
    209 Life's Avatar Become A Pro!
    Join Date: 09-15-18
    Posts: 3,146
    Betpoints: 6750

    Quote Originally Posted by Brandt Moat View Post
    Fuzzy Frez with the Diaz video. I bet a lil Tickle guy like you would love to blow Nate while Nick rear ends ya. You fookn coock loving fook! Of course after ya curb stomp me...lol
    Put your fukkin mouth on the curb jabroni

Top